Poţi vedea mai jos trailerul celui de-al patrulea film al lui Radu Muntean, Marţi, după Crăciun.
Cu Mimi Brănescu, Maria Popistaşu şi Mirela Oprişor în rolurile principale, Marţi, după Crăciun spune povestea unui triunghi amoros.
Paul Hanganu iubeşte două femei. Adriana e soţia lui şi mama fetiţei lor de opt ani, omul cu care şi-a împărţit emoţiile ultimilor zece ani, în timp ce Raluca e femeia care l-a făcut să se reinventeze.
Povestea intră în intimitatea conjugală şi extraconjugală a personajelor şi regizorul nu s-a ferit să descrie, în cele mai incomode detalii, anatomia acestui triunghi.
Nu este un film despre vinovăţie, chiar dacă în mod evident, responsabilitatea morală cade pe umerii lui Paul, care va trebui să trăiască toată viaţa cu vina că a creat suferinţă uneia din femeile pe care le iubeşte.
Este mai degrabă un film despre alegeri. Despre un moment de răscruce, în care simţi că poţi manipula destinul. Atunci eşti cel mai vulnerabil, deşi paradoxal pari că ai pentru prima dată puterea de a-ţi schimba viaţa. În căutarea sufletului pereche, Paul îşi tranzacţionează sentimentele şi dorinţele, dar într-un final e singur, faţă-n faţă cu compromisul pe care-l are de făcut.
Poţi vedea de pe 17 septembrie ce decizie ia Paul şi cu ce efecte.
Ce părere ai despre trailer?
Părerea ta
Spune-ţi părerea"Marti, dupa Craciun spune povestea unui triunghi amoros." Asta scrie la inceputul articolului. Trebuie sa stiti ca filmul nu spune nici o poveste de fapt. S-a intamplat un lucru care nu e strain multor soti si asta e prezentat. Dar prezentat intr-un mod cat se poate de anodin. incat si mersul cu autobuzul e mai interesant.
Este un film despre alegeri, dar este un film despre o alegere evidenta. Alegere care ii schimba probabil viata personajului principal, doar ca filmul se cam termina un pic cam devreme ca sa vedem intr-adevar efectele respectivei alegeri.
Sunetul, ca de obicei in cazul majoritatii filmelor romanesti, lasa de dorit incat uneori chiar nu intelegeam ce vorbesc personajele intre ele.
Spunea Chirilov ca e cel mai matur film al lui Radu Munteanu, dar daca un film matur inseamna o poveste fara gust, banala, care prezinta un cotidian pe care il stim cu totii si pe care nu ni l-am dori sa il vedem si in sala de cinema, atunci intr-adevar acesta e cel mai matur film al lui Munteanu.
Totusi, ca plus, actorii nu lasa de dorit si isi intra extrem de bine in roluri. Sunt foarte naturali. Si doar datorita lor am vazut filmul pana la capat.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.